مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 05:502020-12-29سياسي

فارس من| داستان فروش ساختمان فنی و حرفه ای فرومد


سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با اشاره به مزایده و فروش ساختمان فنی و حرفه ای فرومد تأکید کرد: فنی و حرفه ای پاسخگوی آموزش های موردنیاز اهالی فرومد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس با ورود به سامانه فارس من که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می کند، با سوژه ابراز نگرانی از فروش ساختمان فنی و حرفه ای فرومد ، از مسؤولان پیگیری این موضوع را درخواست کرده بودند.

مخاطبان فارس می گویند: خبری در فضای مجازی منتشرشده مبنی بر اینکه در منطقه فرومد مزایده و فروش ساختمان فنی و حرفه ای و سایر فضاهای بلااستفاده دولتی در دستور کار بوده و این موجب آشفتگی و آزردگی خاطر مردم فرومد شده است.

پاسخگوی نیازهایتان خواهیم بود سیدحسین شاهچراغ، سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان درباره مزایده و فروش ساختمان فنی و حرفه ای فرومد اظهار کرد: ساختار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در ایران و جهان به گونه ای طراحی شده که در مناطق پرجمعیت با ایجاد مراکز ثابت آموزشی، متناسب با وضعیت اشتغال منطقه خدمات مهارت آموزی ارائه می دهد؛ از این رو، در استان سمنان نیز مراکز ثابت ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| داستان فروش ساختمان فنی و حرفه ای فرومد

فارس من| داستان فروش ساختمان فنی و حرفه ای فرومد